"Step away from the computer"

 
Nu börjar jag bli farlig. Har precis köpt ett Lancome-läppstift. Bedömt bara på bild på dataskärm, livsfarligt. Men för en hundring plus post, så det var i alla fall inte dyrt.
 
Köpte sen nästan en Hermès-scarf (voitures à transportation eller vad den heter, i turkos)
 
 
 
och en i beige fast i födelsedagspresent (till en som jag inte ens vet om hon skulle gilla den, men jag tycker den passar henne...) för 300 spänn! Men det var auktion så jag tror förstås inte att jag hade fått dem för det. Köp nu-priset för den beiga var £79, och that's more like it.... Eller inte.
 
Däremot köpte jag en klänning att ha på nyårsafton. För 200:-!! Å andra sidan är det ju inte så långt kvar till nyår, så jag är inte säker på att den kommer fram i tid... Smart va!
 
 
Så jag ska step away from the computer nu, innan jag köper nåt riktigt tokigt.


Inga kommentarer: