Teknik

Har satt in en annons om att byta bort vår amerikanska gungstol mot en bukett tulpaner i en grupp på Facebook där man byter/skänker grejer. Folk efterfrågade genast foto och jag har en ny telefon som jag inte är helt van vid ännu, men jag fotade. Sen kunde jag inte komma på var jag skulle lägga fotot. Tänk att det är så jobbigt med teknik, fast jag bara är 43. Tänk på gamla människor som mina föräldrar ;) eller ännu äldre. När jag låg på sjukhus var min mobil ett självklart tidsfördriv. Men inte för de andra på rummet, förrän det kom en ung tjej och skulle operera bort gallblåsan. Då log jag inombords och tänkte Been there, done that.

P.S. Som träning sätter jag in fotot här. (Ni får såklart gärna paxa den, om ni bor nog lägligt.) Man skulle ha tagit foto utan kartonger bredvid och inte på balkongen, så kanske man hade kunnat få pengar för den. Men jag orkar inte bry mig. Om vi blir av med den mot en bukett tulpaner så är jag nöjd. Stay tuned för den rafflande fortsättningen.

Inga kommentarer: