Rapport, antar jag

Jag gick ner 2,5 kg första veckan i januari och skröt såklart om det här på bloggen. Sen dess har det blivit nåt halvkilo åt gången och inte så mycket att skryta om. Dessutom har Mikael en tårtbotten i skafferiet, han använde bara den ena på födelsedagen, och igår pratade han om att göra sig av med den och jag fick lite panik. Tårta är i normala fall inte nåt jag är galen i, men nu...

Det är tur att jag är så kraftlös, för jag kan inte garantera att jag inte hade gjort en tårta om jag hade orkat.

Blir så deppig av migrän, och så grymt sugen på kolhydrater. Idag har jag inte tagit ldn, ska se om migränen lättar. Om det inte gör det så kan jag i alla fall ta kodein imorgon. Jag kan inte höja ögonbrynen, så botoxen verkar i alla fall. Naprapaten gjorde som hon brukar, men det tog inte lika bra som vanligt. Surt om jag måste dit igen för 550:-. Tänk vad man får för 550:- på Paus konditori!!!!!

2 kommentarer:

Sara sa...

Börja räkna om kostnaderna i tealprylar istället för bullar! Mycket varaktigare glädje!

Anja Olergård sa...

Ja, självklart!!!!!