Idag längtar jag till...

Liseberg
Kalabrien
Renovera en husvagn
Ha blombukett på bordet
Jobba, översätta och skriva böcker
Kanske, kanske springa
Passa barn
Gå till kyrkan
Laga middag
Sy
Hitta en kör att sjunga med
Måla tavlor
Sminka mig och ha örhängen och högklackat
Starta bokklubb
Gå på dejter med Mikael
Gå på bio
Åka skidor!
Läsa kopiösa mängder böcker från biblioteket och mina egna bokhyllor
Dansa till Electric Banana Band
Måla naglarna ofta
Baka
Flytta
Hälsa på Johan med familj
Tvätta lakanen ofta
Gå en sminkkurs
Pyssla, göra kort
Slänga massa grejer, sälja mer
Rensa förrådet och lägenheten
Starta bokklubb
Flytta
Ha en skrivarlya
Vara pigg!!! Sova gott!!!
Engagera mig i viktigheter
Kanske engagera mig politiskt
Åka på semester utan rullstol
Vara smal
Vara på gott humör jämt
Pussa Mikael
Skratta

Inga kommentarer: