Gott humör

Igår sov jag nästan tio timmar i sträck. Underbart! Sen var jag på mammografi på SöS. Det gick fort, de var i tid och väldigt effektiva. Och jag har nog aldrig haft en vårdmänniska som tar så bra på mina bröst och utan att det känns som en invasion. De är ju såklart vana, men man kan väl ändå få påpeka att de är duktiga.

Hemvägen tog en halv evighet, men som pappa sa, vi har ju inte bråttom. Fy för att sitta i bilköer och ha lång restid!

I förrgår var jag ju inte nöjd med att sommaren var slut, och jag ville gärna sitta ute och läsa tidning. Igår fick jag två i posten, men jag orkade inte. Men jag var på gott humör i alla fall. Vi fick underbar middag med korv stroganoff med god sommarpotatis och sallad med melon i.

Jag är nöjd. Såna dagar får man vara tacksam över, och odla.

Inga kommentarer: