Ingen robot

Har återigen kollat inställningarna. Ingen ska behöva bevisa att de inte är en robot. Men ibland när jag har svarat på en kommentar är det en robotruta där, men den går bra att ignorera.

Däremot hittade jag fyra kommentarer från AL bland skräpet. Dem har jag alltså inte ens sett själv, för jag såg ju att det inte var skräp.

På ett annat ställe står det dock att anonyma läsare kan behöva visa att de inte är en robot för att skydda bloggen. Så jag vet faktiskt inte hur jag ska komma runt detta. Att man är inloggad på gmail när man kommenterar kanske är första steget. Men jag vet att alla inte har gmail. So sorry!

1 kommentar:

AL sa...

Tack før insatsen, det var inte meningen att klaga. Jag bevisar gärna att jag inte ær en robot... eller førsøka åtminstone... tycker mest att det ær roligt att jag misslyckas!!! Och lika kul att mina kommentarer sorteras som skræp, det ligger säkert nära sanningen många gånger!

Ska se om jag orkar logga in mig nån gång istællet...