Italien i mitt hjärta

Färgerna får mig att dåna. Husbilder brukar gå i beige toner, men av det här blir det så extra mycket vackert att jag inte vet vad jag ska ta vägen med mig själv. Jag är så förälskad i Italien.

Drömmer fortfarande om att åka till Sardinien, Toscana, Venedig, Cinque Terre, Capri. Gärna åka tillbaka till Gardasjön/Comosjön och Sicilien. Mikael vill gärna till Rom, men jag är rädd att det är för mycket att se och för lite ork.

Drömmer om många resor, gärna franska Rivieran och några fler spanska och grekiska öar. När jag blir frisk skulle jag också vilja åka på weekendresor till Trosa och Amsterdam och tillbaka till Karibien. Det vattnet, den sanden.

2 kommentarer:

modren sa...

Å vilka ljuvlighetsbilder! Underbara Italien!
modren

Anonym sa...

Vackert! Skulle gärna åka till Toscana och Gardasjön. Rom var väl intensivt för mig, så mycket folk, och vilken trafik... /Nina