8. Julkalender

Och Jag hittade receptet! Det heter Augusta Janssons chokladkola och kommer från Allt om mat. Och det hade inte glukos i, det var druvsocker. Men jag visste att det var nåt med diabetes :) Jag har gjort en tredjedel av receptet, det ska bli 50 kolor. Men här kommer en länk: http://alltommat.se/recept/augusta-janssons-chokladkola/
Håll i plomberna :)

Sen vad vi ska ägna oss åt imorgon, eller senare under dagen, hur man nu ser det, är att Låt bli att störa dig på en irriterande person. Andas! Jag har lätt att både ta fram och plocka undan känslor, men jag ska föröka att inte blir irriterad på hela dagen!

2 kommentarer:

Monica sa...

Det ska vi prova!

modren sa...

Fantastiskt att du hittade det.
Hur ska jag våga äta kolor? Jag har ju slutat med mitt favoritgodis Riesenkolor för att jag inte vågar längre. Har visserligen inte tappat nån tand på grund av en kola, men nån gång ska väl vara den första.
Min systers kommentar är värd att upprepa: "Jag förbannar den dag i somras när du bjöd mig på Riesen". Hon är också hooked :-)
Hur kan nåt vara så gott? Chokladkola, stor och mäktig, med ett täcke av mörk choklad...
modren