Svenskt tenn-grönt


Det gömmer sig både ikea och Designer's Guild bland det starkgröna. Men jag kallar sånt för svenskt tenn-grönt. Ni får gärna stämma mig för nåt. Jag tror jag har 122:- om nån anser att jag har så fel att jag borde fråntas dem. Ni kan kontakta min advokat i USA, mrs Elizabeth Klarin, juris doctor, på Fragomen. Vet inte var hon tar i timmen. Men för 120-: kan hon antagligen svara i telefon när nån ringer. Lycka till, eller låt mig bara toka till det som jag vill. Jag bryter inga lagar. Tack för visad hänsyn.



4 kommentarer:

Sara sa...

Jag fick ett kinesiskt sidentyg i exakt den färgen. Har funderat på att sy en kimono av det,eller en pyjamas men det har inte blivit av. Men rätt vad det är så ...

Anja Olergård sa...

Plötsligt händer det!

AL sa...

Men det svenskt tenn gröna har helt annan nyans i butik än på webb, det är nästan lurendrejeri!

Anja Olergård sa...

What?! Jag har ju såklart inte varit i butiken. Jag har inte så många vårdbesök på Strandvägen. Men jag slukar alla bilder. Gillar deras IG.