Kjolmani

Kronprinsessan och hennes familj tog emot hockeyhjältarna på Kungliga slottet igår. De vann VM-guld, om det nu finns nån som är ännu mer oinsatt än jag i saken.

Jag äääääälskar hennes kjol.

Sen tycker jag att de har sån bra hand med sina barn. Man ser att Estelle har spring i benen och hon ger henne lite koppel men släpper inte lös henne helt. Föredömliga föräldrar som visar att man kan och ska fostra sina barn.

Och ha snygga kjolar.

Men sen måste jag säga att jag tycker om Victoria. Hon är seriös men med humor, hon är värdig och föredömlig, och hennes korta tal när hon lämnade blommor på Drottninggatan var fantastiskt. Hon kanske förtjänar att få slippa bördan av att vara regent ett tag till, men blir folk verkligen bättre efter 70? Nej, hoppas inte vi får se kungen som kung i trettio år till.

3 kommentarer:

modren sa...

Här har du en till som jublar över Victorias kjol. Underbar!
modren

Sara sa...

Tänkte genast tipsa dig när jag såg kjolen, men sen glömde jag av'et.

modren sa...

Passa dig! Det är klart man blir bättre efter 70.
modren