Nyheter om mitt äktenskap

Tydligen dejtar vi andra. Nej, det är inte sant såklart. Men han ska i alla fall åka på båtutflykt med en kvinna. Fast hon är en änka på 30 eller 35 år äldre än jag och deras relation är inte av det slaget. Snarare är jag stolt över Mikael som är så omtänksam.

Annars kan jag meddela att Mikael och jag har varit sambo sen 2001. Det stod i hemtjänstutredningen som kom på posten idag. Jag försöker komma på om vi gifte oss 2011 och en etta blev en nolla, men det känns inte heller rätt. 12/9-09 gifte vi oss. 2001 hade vi inte träffats än på många år. Vet inte riktigt var "sambo sen 2001" kom ifrån.

För övrigt anser jag (praeteria censeo, för er som talar latin) att jag har den bästa mannen i världen. En lätt överdrift kanske, men jag kan inte tänka mig någon annan. Jag tycker inte ens att hans snarkningar är irriterande.

1 kommentar:

modren sa...

Ja, var får dom allt ifrån?
Jag har också läst en utredning om mig själv och det var inte mycket som stämde.
Jag bråkade inte om det, men det kanske man borde?
modren, luttrad