Brudklänningar

Vi har varit förlovade tio år i år. Nästa har vi varit gifta i 10 år. Och bara för det sätter jag in några snygga brudklänningar. De korta hade jag gärna kunnat tänka mig att ha på mig när vi ska bjuda alla på fest, när vi har vunnit på Lotto. Eller Triss är nog större chans, för det köper Mikaels mamma ibland och vi har vunnit så många gånger att vi får en ny lott och så håller det på så.

De tre brudiga brudklänningarna är ärmlösa, men jag vill ha 3/4-ärm. Och med tanke på min figur så är v-ringad nog bättre än båtringad, även om jag äääälskar båtringning. Men jag gillar tjockt material som liksom är stelt. Trycker ihop fläsket kanske. Men jag hade nog velat samma sak om jag var smal, men nu låtsas vi ju bara. Jag har verkligen ingen tanke på att gifta mig. Men det är så mycket som det är roligt att drömma om!

Inga kommentarer: