Säljes

Jag har några saker ute på säljgrupper men tänkte sätta in dem här också. Ifall någon vill ha något skickat på post kan jag ordna det men jag har inte vägt nåt och vet inte vad portokostnaden blir (mottagaren betalar frakten). Men jag tar bara exakt postens avgift och inget för förpackningsmaterial eller bensin till brevlådan eller sånt. Annars bor jag i Västerhaninge och har Swish.

1. Plånbok Desigual hallonröd/cerise, 13x19 cm. Fint skick, 100:-
2. Iittala Kastehelmi skål i klarglas, ny i kartong, 100:-
3. Iittala Sento rödvinsglas, 4 st nya i förpackning, 400:-
4. Rice melaminmuggar, nya, 100:-
5. Lizzy och Darcy (från Stolthet och fördom) köpta på Past Times, 17 cmhöga, vet ej mtrl men har viss tyngd. Inga nagg osv men har stått framme. 100:-
6. Träskylt shabby chic, 9x31 cm, 50:-
7. Qdo Elements Frozen, 4 st termomuggar i glas, kan diskas i maskin. Serien bygger på elementen och insidan av den dubbla väggen formar drycken enligt ett visst element, här fruset vatten. De dubbla väggarna gör att man inte bränner sig på utsidan fast teet förblir varmt på insidan. Dansk design, nya i kartong, 400:-

Inga kommentarer: